O nama

Canary Wharf Računovodstveni servis Mereor d.o.o. je započeo s obavljanjem djelatnosti u lipnju 2009 godine.

Malo smo poduzeće, s mladim timom, koje teži razvitku. Naši zaposlenici imaju priznate kvalifikacije (samostalni knjigovođa, Member of the Association of Accounting Technicians UK) stečene u zemlji i inozemstvu, te obavezno sudjeluju na svim važnijim seminarima i rade na usavršavanju svog znanja. Aktivno praćenje svih zakonskih promjena na području struke i česti kontakti s raznim savjetničkim tvrtkama omogućavaju nam da Vas pravovremeno obavijestimo o svim novim zakonskim promjenama koje utječu na Vaše poslovanje. Naš cilj je predvidjeti moguće probleme, skrenuti pozornost na njih i pravodobnom reakcijom izbjeći moguće posljedice.

Canary Wharf Smatramo da je kvaliteta i točnost informacija najvažnija stavka računovodstva te osiguravamo redovitu internu kontrolu Vaših poslovnih knjiga kako bi završna informacija stigla do Vas u najtočnijem obliku, a Vaše poslovne knjige bile usklađene sa zakonima i propisima.

Kako biste se mogli što više posvetiti svojem poslovanju, a što manje vremena trošiti na računovodstvo, uz standardne računovodstvene usluge Vam nudimo pomoć pri otvaranju poduzeća, obavljanje administrativnih poslova kao što su prijave u sustave raznih poreza, prijave i odjave zaposlenika i slično. Također, nudimo Vam mogućnost dolaska po dokumentaciju na Vašu adresu te obavljanje čitave komunikacije s poreznom upravom i ostalim nadležnim institucijama te predavanje periodičnih obrazaca u Vaše ime.

Canary Wharf Kroz naše dugogodišnje računovodstveno iskustvo u zemlji i inozemstvu uvidjeli smo da postoji tržište klijenata koji žele individualan pristup, pravovremeni kontakt s računovodstvom i uštedu svoga vremena kako bi zadovoljili zakonske, ali i interne potrebe unutar svojih poduzeća. Upravo zbog toga, stojimo na raspolaganju svakom našem klijentu kako bismo našli optimalno računovodstveno/knjigovodstveno i porezno rješenje.

Svjesni smo da svako uspješno poduzeće, veliko ili malo, pažljivo raspoređuje i prati svoje troškove. Iz tog razloga za svakog klijenta formiramo individualnu cijenu i rokove izvještavanja nakon što smo upoznati s njegovim radom i potrebama.

Canary Wharf Sve poslove za klijente obavljamo u skladu s važećim zakonskim propisima, a sva primljena dokumentacija i drugi podaci do kojih dolazimo u svome radu, za nas predstavljaju poslovnu tajnu.

Naš ured se nalazi u Zagrebu, no razvoj informatičke tehnologije nam omogućava uspješnu suradnju s Vama bez obzira na Vašu lokaciju. Svu dokumentaciju nam možete poslati poštom te ćemo ju u tom slučaju mi arhivirati u našem uredu ili preko e-maila te ju arhivirati u svojim uredima. Prema dogovoru, određeni broj puta godišnje možemo doći i u kontrolu u Vaše urede.